سامانه

محل تبلیغ شما محل تبلیغ شما

تکامل افسردگی پس از زایمان

ا

اما اگر تعدادی از ویژگی های زیر در یک نوجوان مشاهده شود، این احتمال وجود دارد که به افسردگی اساسی مبتلا باشد. همچنین ممکن است باعث احساس کسلی در فرد شود، به خصوص اگر در حال حاضر احساس بیقراری میکنید یا با افکار منفی در زندگی خود مبارزه میکنید. احساس نارضایتی از کار در دوران میانسالی معمولی است. درمان نیز ابزاری عالی برای دوران گذار است. میتوانید دوستی را برای ایجاد انگیزه بیاورید یا از زمان خود برای پاکسازی ذهن خود استفاده کنید. میتوانید با استفاده از برنامههای موجود در تلفن خود صحبت به زبان جدید یا نوشتن کد رایانه را یاد بگیرید. برای مادران. افسردگی پس از زایمان درمان نشده میتواند ماهها یا بیشتر طول بکشد و گاهی اوقات به یک اختلال افسردگی مداوم تبدیل میشود. اغلب، این تغییرات به سرعت و بدون دوره تعدیل یا زمانی برای پردازش آنها اتفاق میافتد. بسیاری از متخصصان سلامت روان موافق هستند که یکی از بهترین کارهایی که میتوانید انجام دهید این است که زمانی را برای تصدیق این تغییرات اختصاص دهید.

اگرچه شرایط محیطی و زندگی افراد دلیل قطعی برای ابتلا به بیماری افسردگی نیست، اما تاثیر زیادی در آن دارد. ولی برای اشخاصی که از بیماری افسردگی رنج میبرند، داشتن این احساس جزوی از عادات روزمره آنهاست و برای برانگیخته شدن آن به هیچ دلیل و یا اتفاق آغازکنندهای نیاز ندارند. میانسالی میتواند زمان خوبی برای تمرکز بر روی آنچه از هر رابطهای در آینده میخواهید باشد یا تصمیم بگیرید که آیا اصلاً به داشتن یک رابطه آینده علاقه دارید یا خیر؟ ممکن است رابطه خود را با مشکلات مالی و دیگر مشکلات دستکاری کنید. یک میل ساده به برقراری رابطه جنسی با فردی جدید میتواند افراد را ترغیب به خیانت کند. بر الگوهای رفتاری و رابطهای مشکلدار تاکید کند. در این نوع از اختلال روانی، الگوهای خواب فرد دچار اختلال می شود، طوری که فرد دچار بیخوابی یا پر خوابی می گردد؛ الگوهای خواب فرد دچار وقفه شده که نتیجه آن پریشانی و تحت تاثیر قرار گرفتن عملکرد روزانه فرد است. مخمر سنت جان یکی از مکمل های محبوب مصرف شده برای افسردگی، اضطراب، علائم یائسگی و مشکلات خواب است. این بدان معنا نیست که باید متاهل باشید تا زمانی را برای تمرکز بر زندگی عشقی خود اختصاص دهید.

این بدان معنا نیست که شما باید در گذشته بمانید. این سندرم زمانی رخ میدهد که دست کم یک ماه و نیم از شروع درمان گذشته باشد و معمولا بعد از 3-2 هفته از بین میرود. اختلالات افسردگی به دلایل مختلف رخ می دهند و جزء اختلال های خلقی به حساب می آیند. وقتی هدف درمان ما زوجی باشند که به تازگی به خیانت و افسردگی دچار شده اند در نظر آوردن این گزینه های درمانی بسیار موثر است. همچنین ممکن است در طول دورههای ترک سیگار و دخانیات دچار اختلالات خلقی شوید و در معرض مصرف مجدد سیگار قرار بگیرید. همچنین در طی قطع مصرف الکل به مدت دو تا سه روز نیز ممکن است برخی افراد دچار دلیریوم ترمنس شوند. اختلال دوقطبی نوع دوم (به انگلیسی: Bipolar II disorder) عدم وجود دوره شیدایی کامل، وجود حداقل یک دوره نیمهشیدایی کامل (دوره ای که ضعیف تر از شیدایی میباشد) و تجربه دوره افسردگی اساسی با دوام حداقل دو هفته. فراموش نکنید که شما یک حس طبیعی را تجربه میکنید و زمان میبرد تا به شرایط جدید زندگی خود عادت کنید. شما احتمالاً آن را در زندگی واقعی دیدهاید یا حداقل شنیدهاید که وقتی یک همکار طلاق میگیرد یا یکی از اقوام به طور ناگهانی کار خود را ترک میکند، زیاد در مورد آن صحبت میشود.

برای مثال این اختلال دو قطبی 2 از دوره مانیک با انرژی زیاد تا دوره های افسردگی با انرژی کم متغیر است . جالب است بدانید که محققان نوعی از افسردگی به نام افسردگی فیسبوک را هم شناسایی کردهاند که در اثر استفاده زیاد از این شبکه اجتماعی اتفاق میافتد. با اینکه در اکثر اوقات کم خونی در اثر کمبود آهن در بدن اتفاق می افتد، اما در بیماری تالاسمی علت چیز دیگری است. افسردگی بیماری فلجکنندهای است. افزودن مکملهای امگا ۳ به رژیم غذایی ممکن است به کاهش علائم افسردگی کمک کند. اما انزوا فقط افسردگی را بدتر می کند. شوک درمانی بطور متوسط سه بار در هفته و به مدت ۲ یا ۳ هفته انجام می گیرد. همچنین بیش از 70 درصد همراهان و بیش از 95 درصد پرسنل نسبت به الکتروشوک درمانی نگرش مثبت داشتند و نگرش پرسنل بطور چشمگیری بهتر از همراهان بیماران بود. برخی از برنامههای دوره آنلاین حتی به شما این امکان میدهند اعتبار یا گواهینامه کسب کنید. حتی ممکن است احساس خودخواهی کنید و برای خودتان وقت بگذارید.

اقداماتی، مانند برنامه ریزی برای تعطیلات عاشقانه، رفتن سر قرار، مراقبت بیشتر از یکدیگر، میتواند راه طولانی را به سوی یک زندگی عاشقانه شاد در میانسالی آسان کند. بنابراین، حتی اگر چندین روز در هفته به باشگاه میروید، یافتن راههای جدید برای فعال ماندن میتواند به شما کمک کند. بنابراین در صورت داشتن علائم افسردگی، پزشکتان را ملاقات کنید، تا بتوانید رفتن به مشاوره برای درمان یا مصرف دارو را آغاز کنید. برخلاف روانشناسان سالمندی، روانپزشکان سالمندی دارو تجویز میکنند. بسیاری دیگر از روانشناسان سالمندی در ارائه خدمات مشاورهای با بیماران در در محیط کلینیک و یا سایر محیطهای خدماتی کار میکنند. بسیاری از افراد افسردگی را یک مشکل ناتوان کننده “نامرئی” میدانند. بسیاری از روانشناسان به تحقیقات در زمینه مسائل مربوط به پیری مانند آلزایمر میپردازند. یک درمانگر میتواند به شما کمک کند تا احساسات مربوط به رویدادهای گذشته را مرتب کنید، استرس فعلی خود را مدیریت کنید و برای آینده خود برنامه ریزی کنید. این تغییر در تفکر میتواند افراد را وادار کند که در مورد زندگی خود، از جمله ازدواج و شغل خود تجدید نظر کنند. تصدیق ساده درد و غم و اندوهی که آنها تجربه می کنند می تواند در درک و حمایت از آنها کمک زیادی کند.

آگاهی بیشتر نسبت به اختلال دوقطبی به افراد کمک می کند تا بهتر آن را مدیریت کنند. بودن افرادی که میتوانید اوقات خوش و جشنها را با آنها به اشتراک بگذارید، افرادی که میتوانید برای گفتگوی خوب با آنها تماس بگیرید، افرادی که میتوانید در مواقع سخت روی آنها حساب کنید، میتوانند تفاوت زیادی در زندگی شما ایجاد کنند. هیچ راهی برای پیشگیری از افسردگی شدید وجود ندارد، اما تشخیص زودهنگام آن می تواند کمک کننده باشد. ما در این مقاله از سایت کوکا به طور کامل علایم و نشانه ها، راه های درمان، تشخیص و پیشگیری از افسردگی بالینی را برای شما ارائه کرده ایم. منبع معتبر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) همچنین گزارش میدهد که این گروه سنی بالاترین میزان افسردگی را دارند. بیماری ها و ناهنجاری های جسمی: برخی از بیماری ها که اغلب آنها باعث ایجاد مشکلات ظاهری در فرد می شوند، می تواند زمینه ساز افسردگی باشد.

اینکه کدام نسل دارو های ضد روانپریشی بهتر است قابل بحث است. آنها به جای انجام تحقیق، بیشتر در تشخیص مسائل بهداشت روان و درمان این مسائل از طریق روشهای مختلفی از جمله درمان و تجویز دارو تخصص دارند. آنها میتوانند به شما کمک کنند تا از سالهای میانسالی خود بهترین استفاده را ببرید و نسبت به مسیر پیش رو خود اطمینان داشته باشید. اگر میخواهید بیشتر پیش بروید، روز را به پیادهروی در مسیرهای پیادهروی در یک پارک محلی در نظر بگیرید. وقتی پای تناسب اندام به میان میآید شرکت در کلاس رقص، سالن رقص، گروه پیاده روی، لیگ ورزشهای تفریحی محلی و… درمانگران اغلب توصیه میکنند که بیماران در میانسالی حداقل چند بار در هفته پیاده روی در فضای باز داشته باشند. البته، لازم نیست فقط پیاده روی کنید تا از مزایای فضای باز عالی بهره مند شوید. پیادهروی در اطراف محلهتان میتواند راهی عالی برای دریافت هوای تازه و پمپاژ خون شما باشد، اما لازم نیست در آنجا متوقف شوید. همچنین یک راه عالی برای استراحت و صرف زمان کمی برای خود است. بنابراین، قبل از انجام هر کار دیگری کمی وقت بگذارید و به این فکر کنید که در چند سال گذشته اوضاع برای شما چگونه بوده است.

در یک تحقیق که در سال ۲۰۱۰ انجام گرفت، محققان دریافتند که حدود ۲/۱% از افراد بین ۱۶ تا ۵۱ سال زمان بیاندازهای را در اینترنت سپری میکنند و این افراد بیشتر در معرض ابتلا به افسردگی متوسط تا شدید هستند. در این زمان توقف و نفس کشیدن ممکن است سخت باشد. نوجوانان ممکن است اندوه شدید خود را بوسیله ی کارهای مانند پوشیدن لباس های سیاه، نوشتن اشعار غمناک، یا شیفتگی به موسیقی هایی با مضمون های پوچی گرایی، ابراز کنند. همچنین روانشناسان سالمندی ممکن است به عنوان بخشی از کارآموزی برای تحصیلات تکمیلی آموزشهای ویژهای را دریافت کنند. بهترین راهکار برای تشخیص افسردگی ماژور (Major Depressive Disorder) بعد از مشاهده علائم در خود، مراجعه به روانپزشک می باشد. اما این علائم اگر برای دو هفته یا بیشتر از آن ادامه پیدا کند میتواند نگران کننده باشد. اختلال افسردگی دائمی یا دیستیمیا (Dysthymia) یا افسردگی مزمن علائمی با شدت کمتر دارد اما به مدت حداقل دو سال ادامه دارند (یک سال در کودکان و نوجوانان) و حتی اگر علائم بهبود یابند بیش از دو ماه پایدار روانشناس تهران نخواهد بود. ورزش مهم است. علاوه بر فواید فیزیکی فراوانی که برای بدن دارد، میتواند سلامت روان را بهبود بخشد، تمرکز را تیز کند و استرس را کاهش دهد.



تعداد بازديد : 4727
تاریخ انتشار: دوشنبه 23 مرداد 1402 ساعت: 18:48
0 نظر

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش

دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما
تمامی حقوق سایت و قالب برای((سامانه)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف